10. jun. 2012

10 facts about myself


1) Jeg er meget genert. (selvfølgelig, hvis man virkelig kender mig er jeg ikke!)

2) Jeg er 1.77 cm høj.

3) Jeg har tre rengøringsjob!

4) Jeg elsker faxe kondi og chokolade.

5) Jeg har gået til hiphop/disco dans i to år, holdt så en pause, og skal nu starte igen fordi jeg elsker det!

6) Jeg griner af alt og ingenting.

7) Jeg laver sjov med alt og alle.

8) Jeg har en storebror på 18, en halv lillesøster på 4 og en halv lillebror på 5.

9) Jeg har en mærkelig og special gane bøjle på, som jeg har haft på i snart 2 år. Og fik togskinner på for ca. 4-5 måneder siden.

10) Jeg elsker alle slags gyser film!

Kunne i tænke jer flere af disse "10 facts about myself" indlæg?



5 kommentarer:

  1. Ja, flere! Det er så hyggeligt og sjovt at læse sådan noget om folk :-)
    Emilie Xx

    SvarSlet
  2. damn du er lækker ! hihi
    og fedt indlæg !! <3

    SvarSlet
  3. Fed blog! Kig forbi: www.abitofmebyanna.blogspot.dk

    SvarSlet